Gameplay – SiN (Biomech factory, part 2)

Když projdeme dveřmi před sebou do chodby, tak zde vidíme celkem tři dveře, když nepočítáme, ty jenž máme za svými zády. Ty vpravo jsou v tuto chvíli uzamčené a k jejich zpřístupnění se bude nejprve potřeba nabourat do počítače. Vydáme se tedy chodbou rovně k místnosti s počítačem. Avšak prozatím máme smůlu, položka bezpečnostní dveře (Security Doors) je nepřístupná. Musíme tedy nejprve zpřístupnit Matrix Uplink, díky čemuž se podaří JCmu nahrát do systému virus. Nyní nám nic nebrání otevřít dveře do nitra výrobního komplexu. Než se tam však vydáme, tak není na škodu se ještě zastavit v místnosti za dveřmi vlevo splnit vedlejší úkol. Klávesnicí vedle obří obrazovky se sice můžeme připojit k počítači, ovšem bez přístupového hesla je nám to k ničemu. Naštěstí tu máme vzdávajícího se vědce v plášti, co je ochotný nám tento stroj zpřístupnit a tím odhalit tajné plány SinTeku na obsazení vojenského raketového sila. I když odhalení této skutečnosti není podmínkou ke zdárnému dokončení levelu, tak pro svůj příjemný bonus se jej vyplatí splnit. Ti kdož se o základně dozvědí, se vydají tyto plány překazit, na rozdíl od těch, co vědce ignorovali či ho potkala malá nehoda.

Nyní se již s klidným svědomím můžeme vydat k výrobní lince biomechů. Pohled na znetvořená těla je pro hodně silné žaludky. Ovšem mnohem otřesnější je představa, co by mohla Elexis Sinclairová s takto mocnou armádou dokázat. To je zapotřebí překazit. Na zdi najdeme tlačítko nouzového odstavení, jímž vyřadíme tuto část linky. Následně pokračuje k dalšímu stanovišti linky, kde postupujeme obdobně. A do třetice všeho dobrého odstavíme i poslední výrobní linku. To jsme již před pancéřovými dveřmi, za nimiž se osobně setkáme s mocnou majitelkou Sinteku. Ta si pro nás připravila nemilé překvapení. Hodlá na nás otestovat své biomechy. Ti zpočátku vypadají naprosto neškodně, jen se vypotácejí ze dveří. Avšak netrvá dlouho, než naběhnou do plného provozu a začnou to do nás šít. V tuto chvíli je ideální využít prostoru za dveřmi k dostání se ze zorného pole biomecha vpravo. Dostáváme tak trochu prostoru poslat pár granátů směrem k tomu před námi. Než se tak druhý mech přesune do palebné pozice, máme tohoto již rozhozeného a můžeme případně palbu střídat. Biomechové totiž po zásahu granátem chvíli vrávorají a neopětují palbu. S trochu cviku tak není problém se o ně postarat.

Následně vyjedeme výtahem nahoru a v kanceláři, kde před chvíli stála Elexis sebereme ze stolu bezpečnostní kartu. Dveřmi na druhém konci kanceláře projdeme na chodbu, jíž jsme před chvíli pronikli k výrobním linkám. Z logiky věci se tedy dáme vpravo a prostřílíme se až do místnosti s obří obrazovkou. S nově nabytou kartou konečně můžeme použít zdejší výtah vedoucí k helipadu. Z něj právě odlétá vrtulník s Elexis. No, nedá se nic dělat. Tentokrát nám proklouzla. Požádáme tedy JCho o helikoptéru Hardcorpu, jíž je zapotřebí zpřístupnit vrata hangáru. Nejprve tedy zabijeme biomecha, od něhož získáme přístupovou kartu od velínu, v němž pomocí počítače vrata otevřeme.