Gameplay – SiN (Munt Phonix)
Po vystoupení z výtahu se můžeme vydat vlevo kouknout na montáž rakety. Nejprve jsme svědky připevnění hlavice k nosné raketě a následně se celý komplex přesune do odpalovacího sila. Tato zastávka je však jen v rámci zajímavosti. Pokud chceme rovnou vyrazit najít Elexis, tak je potřeba odejít dveřmi vpravo. Ty nás dovedou skrz vedlejší místnost ke schodišti, jímž vyjdeme o patro výše ke dveřím do observatoře. K jejímu opuštění je potřeba přístupové karty, o níž se zanedlouho ochotně podělí místní ochranka. Tedy až tak ochotné půjčení to nebude. Do prostor observatoře se se vší parádou probourá jeden s výtvorů Elexis v doprovodu dvou členů ochranky. Primárním cílem je se postarat právě o ně a vzít jim potřebnou přístupovou kartu. Zabít samotné monstrum není podmínkou, ovšem připravíme se tak o pohled na vysunuvší raketu.
Není tedy času nazbyt. V místnosti za bezpečnostními dveřmi doplníme zdraví i brnění, ze stolu vezmeme žlutou přístupovou kartu a vyrazíme po schodišti až na balkon posluchárny. V konferenční místnosti pod námi Elexis Sinclarová představuje svoji vizi lepšího světa, což jí ani náhodou nehodláme dovolit uskutečnit. Elexis v reakci na náš příchod nasedá do výtahu do řídící místnosti. V tuto chvíli můžeme seběhnout o patro níž a na pódiu stisknout knoflík u konferenčního stolku. Tím si přivoláme tentýž výtah, jímž v animaci uprchla Elexis. Druhou variantou je do řídící místnosti seběhnout po schodech. Volba je čistě na každém, zda se proběhne nebo se nechá pohodlně dovést k neprůstřelnému sklu, za nímž se nám Elexis doslova vysmívá. A to má podle všeho jasný důvod, hodlá tím odvést naši pozornost, abychom padli do další nastražené pasti.