Gameplay – SiN: Wages of SiN (Something of a paradox)
Informace od zachráněné Jessiky směrují Blada do muzea umění. V tom právě v tento okamžik probíhá loupež, čemuž je zapotřebí zabránit. Ať se snaží Manero dosáhnout čehokoliv, je to ještě větší zvrácenost, než plánovala Elexis. Jak si jinak vysvětlit jeho neúprosné snahy vylepšit získané vzorky U4. K čemuž podle všeho potřebuje něco, co se nachází v muzeu. Blade tedy bere do rukou nejnovější hračku HardCorpu a vyráží učinit pořádek. I když pro tentokrát by přeci jen trocha toho taktu neškodila. Přeci jen pojištění proti škodám má své limity, jenž Blade neúprosně testuje. V tuto chvíli stojíme s kuší před muzeem, kde svádí ochranka nerovný boj s mutanty. Přidáme tedy ruku k dílu, za což se nám dostává důležité informace, co je cílem loupeže. Diamant paradoxu, největší vzácný kámen na světě. Včasný zásah a záchrana života člena ochranky má však i další výhodu. Krom nasměrování k diamantu nacházejícímu se v patře, jsou nám zpřístupněny dveře ke kancelářím, což je znatelná zkrátka ke schodišti do patra.
Ale i kdyby bylo potřeba absolvovat celou cestu přes expozici muzea, tak cíl je stejný, dojít ke dveřím v patře. To je okamžik, kdy se rozezní alarm. Zločincům se podařilo zničit přívod elektrické energie. A jelikož bez té neotevřeme dveře k expozici diamantu paradoxu, vracíme se do kanceláře ochranky. V té se dozvíme o záložním zdroji za budovou muzea. S klíčem od vrátek vyrazíme ven, abychom nahodili spínač. Proud se úspěšně podařilo obnovit, takže již nic nebrání vyrazit do patra překazit krádež diamantu. Což však nebude tak snadné, jak by se na první pohled mohlo zdát. I přes veškerou snahu střelbou zastavit nohsleda prchajícího s diamantem, končí tato snaha nezdarem. Jak se zdá, nakonec nezbude nic jiného, než se pustit do pronásledování. Proč nemůže něco jít jednou jednoduše.