Gameplay – Medal of Honor: Allied Assault (Sniper’s Last Stand, City hall)
Honba za prototypem německého tanku pokračuje shledáním s osádkou 6-té brigády. Avšak na nějaký sentiment není čas, právě v tento okamžik k naší pozici míří nepřátelský tank. Ještě že jsme našli potřebnou bazuku a máme se o něj jak postarat. Nejprve však odstřelíme trojicí pěšáků, než zaměříme pozornost na zničení tanku. Ten ustojí tři zásahy, než definitivně skončí v propadlišti dějin. Nadešel čas provést osádku ulicemi města až k radnici, za níž se nachází tolik kýžený prototyp. Projdeme tedy kolem torza zničeného tanku a opatrně postupujeme ulicí k protější budově. Z jejích dveří nám vybíhají vstříc nepřátelští vojáci. Nepříjemným překvapením pro někoho může být ostřelovač na střeše jedné z budov. Hned, co zlomíme tento odpor, zamíříme k těmto dveřím, abychom deratizovali obě patra budovy. Tím si vyčistíme cestu pro další postup.
Opatrně se tedy začneme přesouvat k hotelu uprostřed rozcestí. Při tom si je zapotřebí dát pozor na střelce po levé straně. Rozbořená budova jim poskytuje výtečné krytí, takže jich tam najdeme hned několik. Takže pozor na ně. A aby toho na jednou nebylo málo, začíná na nás ještě dotírat osazenstvo hotelu. Při jejich likvidaci je zapotřebí dávat pozor, jak moc se vzdálíme od relativního bezpečí průchodu. Pokud by jsme totiž zamířili přímo ke vchodu do hotelu, zaskočila by nás zcela nepřipravené střelba ostřelovače ve věžičce. Logicky se tak nejprve postaráme o něj, než se případně rozhodneme kompletně vyčistit hotel. Ovšem není to podmínkou, stejně dobře se můžeme na rozcestí vydat rovnou vlevo. Touto cestou se dostaneme k rozbořené zdi domu, který jak jinak vyrazíme vyčistit. Před tím není na škodu se postarat o dalšího ostřelovače ve věžičce proti nám. To nám dá o dost více prostoru se pohybovat vně domu, aniž by skrz polorozbořené stěny přicházeli výstřely neznámo odkud.
Těm se však stejně nevyhneme. Z okna této budovy se postaráme o hlídku u protějšího domu a na škodu není dostat do nitkového kříže snipera na střeše nedalekého domu vpravo. Hned poté přeběhneme ulici a dokončíme čistku v protějším domě. Stejně jako v předchozím levelu i zde platí zlaté pravidlo o obezřetnosti kolem skříní. Němečtí vojáci se s velkou oblibou v nich schovávají a následně nám nečekaně vpadávají do zad. Další dům je bezpečný a máme tak bezpečný koridor pro tankovou osádku. Její bezpečí je při postupné čistce ulic na prvním místě. Bez jejich bojových zkušeností nejsme schopni dokončit poslání mise, zmocnit se tanku. Hra nám v tomto ohledu nabízí mírnou rezervu, kdy o jednoho ze tří mužů můžeme přijít. Ovšem ztratíme tak možnost získat metál Distinguished Service Medal.
S maximální ostražitostí se ulicemi přesuneme ke kamennému můstku. Po něm naším směrem přibíhají obránci, takže se o ně musíme postarat, než za námi doběhne i osádka. Vpravo pod mostem nalezneme dveře, jimiž se po schodech dostaneme na most a za ním pokračujeme až do místnosti s vojákem číhajícím u okna. Další budova prázdná. Můžeme se tedy vrátit zpět na ulici pod mostem. Nyní jsme již jen co by kamenem dohodil od radnice. Jako nejideálnější se jeví zaběhnout do protějších dveří a vnitřkem budovy se prostřílet až k zadnímu vchodu, u něhož stojí zaparkovaný King Tiger. Samozřejmě je tu i možnost projít ulicí a do radnice proniknout hlavním vchodem, avšak vystavujeme tím posádku většímu riziku. Ono i takhle to uvnitř radnice není žádný med a je potřeba počítat s vyšší koncentrací nepřátel. Přeci jen jsme jen pár metrů od kýženého cíle.