Gameplay – Project I.G.I. (Radar Base)

Informace získané od Josifa Priboie nás přivádí k jedné základně jeho strýce. Vzhledem k tomu, že jich celkem vlastní kolem padesátky, je nesmírně důležité konkretizovat výskyt jaderných hlavic. K tomu poslouží nabourání komunikační sítě. Díky přístupovým kódům od Josifa již jen stačí proniknout do komunikační centrály, což je v tuto chvíli naše práce. Nejprve si v klidu obhlédneme situaci a uděláme si představu o rozmístění hlídek. Máme tak dostatečný přehled před přesunem k hlavní bráně. U té se postaráme o naprosto nepozornou hlídku, načež zaměříme pozornost na další osazenstvo v navazujícím prostranství. S největší pravděpodobností naše přítomnost upoutala pozornost vojáků uvnitř budovy, takže se bude zapotřebí postarat i o střelce na terase. Další kroky by měli vést do této budovy. Výtahem se dostaneme do suterénu, kde je zapotřebí si dát pozor na dvojici strážných. Poté si v přilehlých místnostech vyzvedneme zaslouženou odměnu. V konferenční místnosti nalezneme na stolku ležet Desert Eagle a na marodce dle očekávání lékárnu.

Druhé stisknutí tlačítka výtahu nás vyveze do patra. To je v tuto chvíli pro nás ničím nezajímavé. Tedy krom potencionálních problémů se strážnými. Pokud se nám již dříve nepodařilo dostat oba dva, je nutné s tím druhým počítat. A to buď přímo uvnitř místnosti nebo na druhé terase. Ta nám v tuto chvíli poskytuje pohled na další stráže, výtečné to příležitosti odzkoušet si legendární Desert Eagle v praxi. Hned nato se bez skrupulí vrátíme do výtahu, který nás konečně doveze do přízemí. Pokud by někoho zajímali uzamčené dveře, tak se za nimi skrývají posily připravené v pravidelných intervalech vybíhat při aktivování poplachu. Po špičkách proto dojdeme ke strážní budce venku. V té najdeme tlačítko k otevření vrat do dalšího dvora. Taktéž je zde situovaný počítač k dočasné deaktivaci kamer. Během přesunu si je potřeba dávat pozor na muže na strážní věži. Nedá se říci, že by byl bezprostředně nebezpečný, k jeho likvidaci stačí pouhé stisknutí spouště u M16 a vystřelený granát se o něj postará. Ale i osvědčená sprška střel zespodu udělá své.

V tuto chvíli se nacházíme u několika kontejnerů, jenž nám poskytují adekvátní krytí pro čistku dvora mezi správními budovami. A jelikož naše kroky musí vést tímto směrem, uděláme si zde pořádek. Než však zamíříme ke dveřím do budovy, uděláme si ještě zastávku ve skladišti. Proximity miny, granáty a Minimi dozajista před dalším postupem potěší. Při postupu domkem je potřeba být extrémně opatrný, protivníci mají tendenci číhat v těch nejnepříjemnějších místech. Navíc je stále potřeba počítat s hlídkami venku. Drobnou to náplastí na tuto bolístku může být pro někoho zásobník do M16, na nějž narazíme na stole v první místnosti. Po průchodu prvním stavením je zapotřebí si dát pozor na bezpečnostní kameru. Byla by škoda v tuto chvíli zbytečně vzbudit rozruch. Stejný postup následně aplikujeme i při procházení druhého domku. Opatrně jím proplujeme a na jednom ze stolů se zmocníme přístupové karty ke komunikačnímu centru. To je signál pro návrat na nádvoří pod strážní věží. Zde si otevřeme druhá vrata a koridorem dojdeme až k díře v plotě před komunikačním centrem. U toho, jak jinak vidíme postávat stáže. Bez nějakých větších potíží se o ně postaráme a vejdeme dovnitř kopule.

Po žebříku vyšplháme k řídícímu panelu, do nějž v mžiku nainstalujeme virus. Anya má v tuto chvíli přístup k Priboiově komunikaci a jak jinak nemá příliš dobré zprávy. Hlavice jsou podle všeho již v pohybu a bude zapotřebí zajmout samotného Jacha Priboie k jejich vypátrání. Další rozkazy jsou tedy prosté, přesunout se k helipadu, vyčistit jeho okolí a vyčkat příletu helikoptéry. Opatrně se tedy přesuneme, postaráme se dva strážné před ubikacemi a poté zaměříme pozornost na nedaleké stavení. Jeden strážný jej obchází, další se pohybuje po terase a poslední hlídkuje na střeše. Tito tři jsou naší poslední překážkou. Ve chvíli, kdy padnou k zemi, jsme odměněni zvukem přilétající helikoptéry.