Gameplay – Doom 3 (Enpro Plant)
Tým Bravo nemá očividně svůj okamžik. Nečekaně ho zaskakují vyslanci pekla. Takže k naší nelibosti sledujeme masakr týmu, při němž navíc dochází k poškození chladícího okruhu reaktoru. O této skutečnosti nás téměř okamžitě informuje seržant s novou sadou instrukcí. Někdo musí vyměnit poškozenou chladící tyč a hned poté získat komunikační kartu, jíž tým transportoval. Při tomto náročném úkolu nám alespoň na okamžik bude asistovat robotický společník. V jeho závěsu se protáhneme tmavými chodbami. Samozřejmě při tom neopomeneme prozkoumávat zákoutí, kde se dá najít dost zajímavých věcí. Ale než se dostaneme k té nejzajímavější, budeme si muset ještě poradit s hořícím plynem. Ale jelikož jsme se s touto nepříjemností již setkali, tak si v předešlé místnosti najdeme počítač, v němž přesměrujeme tok plynu jinam. Také zde najdeme PDA s nějakými těmi informacemi.
Během dalšího přesunu chodbami nezapomeneme zahnout do prostoru vlevo. Na zemi se zde povaluje zcela volná plazmovka. A můžeme si být jistí, že hned vzápětí dostaneme prostor si ji vyzkoušet. Ale i za předpokladu, že se budeme striktně držet za robotem, o její služby nepřijdeme. Jen si budeme muset chviličku počkat. Zanedlouho narazíme na větší množství démonů. Jejich řádění je již na nebohého robota příliš a podléhá jejich tlaku. Škoda, ale alespoň nás dostal na potřebné místo. Za následujícími dveřmi najdeme žebřík do patra s kanceláří Theresy Chaserové. Ta nás prosí o pomoc, jíž jí poskytnout nemůžeme. Je již posedlá Lost-soulem. Se slzou v oku projdeme její PDA, abychom získali kód ke skříňce. V ní se nachází další kousek plazmovky, takže kdo nenašel, má druhou příležitost si ji potěžkat.
Než opustíme její kancelář, tak ještě v počítači aktivujeme spojovací můstek. Cestou k němu se nám opětovně připomínají Lost-souls. Můžeme si být jistí, že se tyto nepříjemně kousavé lebky stanou na nějakou dobu našimi společníky. O tom se znovu přesvědčíme hned v komoře reaktoru. V něm projdeme po ocelovém můstku, přičemž mineme uzamčené dveře vedoucí do garáží. My však musíme využít až ty druhé, za nimiž se prostory reaktoru prostřílíme až k výtahu. Ten nás sveze hluboko do podzemí k jádru reaktoru. K tomu se během okamžiku prostřílíme skrz pár místností. U jádra naši pozornost zaujme poškozená chladící tyč. Její výměnu provedeme z velícího stanoviště. Při stisku potřebného tlačítka v počítači se o vše potřebné postará mechanika. My tak máme čas sledovat na bezpečnostní kameře Swanna prohledávajícího místo masakru týmu Bravo. I on pase po komunikační kartě. Naštěstí se mu ji nepodařilo objevit a s nepořízenou odjíždí do komunikační věže.
Není tak potřeba řešit, co je naším dalším cílem. Vydáme se taktéž najít tým Bravo. Vyrážíme tedy na zpáteční cestu do jádra k dříve uzamčeným dveřím. Při tomto snažení pravidelně narážíme na dvouhlavé démony, Impy a Lost-souly. Takže to ani náhodou není procházka růžovým sadem. Během svého snažení se nám daří narazit na uzamčené dveře zbrojnice s plazmovkami. Potřebný kód k jejich otevření najdeme v PDA Steva Hammera a činí 734. A věřte, že návrat k této zbrojnici se rozhodně vyplatí. Máme v ní takové malé vánoce. Garáž je však pro nás důležitější z jiného důvodu. Narážíme zde na přeživšího mariňáka, od něhož dostáváme tolik kýženou komunikační kartu. K naší smůle se objevuje nový druh démona a o případného druha ve zbrani nás připravuje. No, nedá se nic dělat. Přechodovou komorou v rohu garáže se musíme opět vydat sami.