Gameplay – Doom 3 (Central Processing)
Na konci chodby nám teleportující se Imp rozbije okno do kanceláře. V té najdeme skříňku s nějakou tou municí, k níž pasuje kód 571. Pozornější si dozajista všimnou možnosti na monitoru počítače si otevřít přihrádku s armorem. Poté již můžeme s klidem v duši kancelář opustit a začít zvažovat, kterou chodbou se vydáme. Přímo před námi narazíme na dveře se zničeným ovládacím panelem, okamžitě tak přichází úkol najít nový. Když se vydáme cestou vlevo, tak zanedlouho narazíme na dveře vyžadující bezpečnostní heslo. Nedá se tedy nic dělat, zamíříme doprava. Jak se ukazuje, v tomto komplexu již peklo zapracovalo na pokřivení reality. Po levitujících kusech podlahy přeskáčeme do menší serverovny. V té nás pořádně potrápí kombinace Impů s pavouky, po nichž naši pozornost ještě prověří dvojice Komanda. Po nutné deratizaci dojdeme k počítači, z něhož si otevřeme tajnou schránku. Ta se nachází v rohu vedlejší místnosti a její přínos tkví v získání PDA Tony Batese, z něhož se dozvíme potřebné heslo 627 k sekci Lab A. Stejnou službu nám může prokázat i prohlídka bezpečnostních kamer. Na jednom ze záběrů se ono číslo 627 taktéž objeví.
Obohaceni o tuto informaci přeběhneme k uzamčeným dveřím. Při průchodu chodbou se nám opětovně připomíná peklo a přímo před námi deformuje realitu. Přeskočíme vzniklou díru a připravíme se na pořádný masakr v úzkých chodbičkách mezi servery. Ty nás zanedlouho dovedou k výtahu do vyššího patra. Ten však prozatím ignorujeme a pokračujeme dál. Při této zajížďce dojdeme na pracoviště s obrazovkou, na níž svítí ono 627, jenž jsme mohli vidět na bezpečnostní kameře. Zde najdeme ležet PDA Charliho Haskella, v jehož útrobách najdeme kód 468 k bezpečnostní skříňce. Ale tím ještě nekončíme, za dveřmi po kamenech doskáčeme na plošinu pro raketomet. Při tom se nám opět do mozku zaryje věta „seržant si pro tebe jde.“
Nyní nám již nic nebrání se vrátit k výtahu a pustit se do čistky o patro výš. I zde máme prostý úkol a to prostřílet si cestu k výtahu do dalšího patra. To je naštěstí již poslední, v němž s vypětím všech sil pacifikujeme démony. Na konci svého pachtění dojdeme do místnosti s otevřenou skříňkou, v níž leží kýžený ovládací panel. Hned vedle najdeme uzamčenou skříňku, u níž můžeme použít kód 468. Při zvedání panelu je potřeba počítat s nepříjemným odporem démonů. Kombinace pavouků a Impa je vskutku smrtící. Stačí chvilka zaváhání a zavřou nás v koutě s minimální šancí na přežití. Není tedy na škodu šáhnout po něčem razantnějším, např. plazmovce. Poté se stejnou cestou vrátíme do přízemí k poničenému panelu, jenž vyměníme. Tím jsme si zpřístupnili cestu k výtahu hluboko do podzemí. Tam nacházíme smrtelně raněného bodyguarda. Jeho snahy zastavit seržanta očividně selhaly. No, zase to zbylo na nás. Než však vyrazíme ulovit seržanta, tak se šachtou v podlaze protáhneme do skladu se slušnou zásobou munice, zdraví i armoru.