Gameplay – Call of duty (Car ride)

Být oblíbencem velícího nemusí být vždy výhoda. Zatímco zbytek jednotky čeká trochu toho klidu v zabezpečeném St. Mère Église, Martin je vybrán, aby doprovodil seržanta Moodyho podat hlášení na velitelství. Major Sheppard by měl vědět, že je vesnice zabezpečená, avšak bez posil nemá rota Baker dost mužů odrazit případný další útok. Dostat se zrekvírovaným vozem šest mil skrz nepřátelské území je tak životně důležitou misí.

Cesta se zdá zpočátku celkem poklidná. Narazíme jen na pár pěšáků, jimž můžeme poslat nějakou tu včeličku na pozdrav. Pro lepší míření se lze vyklonit klávesou F z okénka. Avšak jak jde vytušit je to prozatím jen pověstné ticho před bouří. Netrvá dlouho a narazíme na německý konvoj. Dvojice vozidel okamžitě vyrazí do našeho pronásledování a jediný způsob, jak jim tento nápad rozmluvit je pár dávek ze samopalu. Toto setkání nás tak má připravit na hlavní adrenalinovou jízdu přes malou vesničku.

Se všudypřítomnými pěšáky si nějak poradit dokážeme, ale když nám cestu zablokuje tank, tak je potřeba improvizovat. Snaha zmizet ve vedlejší uličce se myjí účinkem, což znamená jediné, je zapotřebí si obstarat náhradní dopravní prostředek. Krátká procházka ulicemi končí v garáži, jíž je zapotřebí chvíli bránit před dotírajícími Němci. Elder je naštěstí očividně zběhlí ve startování dráty, takže mu stačí jen na několik vteřin poskytnout krycí palbu s kulometu. Nyní již není nijak náročné prorazit obranu nepřítele a dojet na místo určení.