Gameplay – Call of duty (Pow camp)
Nepřízeň osudu nám drobet zkomplikovala život. Místo jedné akce je zapotřebí podstoupit ještě jednu náročnou záchranu. Tentokrát si jdeme pro majora Ingrama do zajateckého tábora, což si žádá přesné načasování. Od okamžiku, kdy padne první výstřel, zbude na realizaci celého plánu pouhých deset minut. Pak dorazí posily z nedaleké základny a veškeré naděje se rozplynou. Přebíráme tedy odstřelovací pušku, abychom se postarali o stráže u vstupní brány. Primárně se zaměřujeme na muže u kulometu, pak přichází na řadu zbytek stráží. To je signál pro kapitána Foleyho, aby prorazil náklaďákem bránu. Není tedy dobrým nápadem si před ní stoupat, tedy pokud jsme dlouho netoužili skončit pod jeho koly.
Od této chvíle nám jde hlavně o čas. Bez nějakého dlouhého zdržování postupujeme skrz tábor a necháváme za sebou spousty těl. Tímto stylem se dostaneme až do jídelny, za níž se již nachází budova s majorovou celou. Toho už očividně přestalo bavit čekat na své zachránce a o stráž před svou celou se postaral sám. Se stejným nadšením se chápe zbraně a diktuje tempo návratu. Ani ten nebude o nic klidnější. Německé osazenstvo tábora i nadále zběsile vybíhá ze svých ubikací, aby nám překazili návrat k náklaďáku.