Gameplay – Doom 3 (Alpha Labs – Section 3)
Třetí sekce laboratoří Alfa si na nás hned zpočátku připravila pořádnou lahůdku. V chodbách se potkáme s několika přerostlými pavouky. Což by ale nebylo až tak dramatické, kdybychom si hned vzápětí nenaběhli na zamčené dveře. K jejich otevření je zapotřebí nalézt příslušnou bezpečnostní kartu. No nic, vrátíme se na rozcestí a vydáme se druhou chodbou. Ta nám však nepřináší o mnoho více štěstí. Zanedlouho narážíme na dveře s varováním o kontaminaci. Jedinou naší volbou se tak stává malá kancelář s ovládáním drapáku. Jak hodně rychle zjistíme, s jeho pomocí lze odstranit dvojici netěsnících sudů. Pomocí šipek přesuneme drapák nad potřebný sud. Že se nám podařilo dosáhnout správného místa, nám pomůže určit zaměřovač na malém monitoru vlevo. Jakmile svítí červeně, můžeme sjet s drapákem nad sud a stisknout tlačítko k uzavření čelistí. Nyní sud přesuneme do kontejneru vlevo od vrat.
Hned poté, co takto odstraníme i druhý sud, se deaktivuje zámek blokující tento sklad. Než se však vydáme pro přístupovou kartu ležící v jeho středu, nahlédneme do PDA Marka Lamia. Ten ani náhodou není spokojen s kvalitou svých podřízených. To, že musel nechat všem skříňkám nastavit kód na 123, mluví za vše. Ale při zhmotněném peklu je nám to naprosto fuk. Hlavně, že máme přístup k nějakému tomu proviantu. To si můžeme vyzkoušet hned vzápětí. Po sebrání karty se ještě projdeme do místnosti za skladištěm. V té najdeme napěchovanou skříňku a navíc zde na vozíku leží munice do rotačáku. Pro dobrý pocit si ještě přivoláme výtah s trojicí posedlých mariňáků. Za to jsme odměněni zbrojí. S plnou výbavou se můžeme přesunout k uzamčeným dveřím.
Zde narazíme na další skříňku s nějakým tím proviantem. Ten se dozajista bude hodit již v následujícím skladovacím prostoru. Sotva do něj vystoupáme po kovových schůdkách, tak jsme v něm uvězněni. Na rozehřátí změříme síly s několika mariňáky a Impem. Následně náš postřeh prověří horda pavouků. Až po jejich odražení do skládku dorazí další mariňáci, co nám otevřou cestu dál. Ta nás dovádí k rozcestí. Temná chodba vlevo vede k mrtvole, u níž leží rotačák s bednou munice. Po jeho sebrání se nám otevírá prostor s armorem. Sotva si pro něho dojdeme, jsme na malý okamžik uvězněni v klaustrofobní bedně. Všudypřítomné kvílení v nás ani náhodou nevyvolává příjemný pocit. Cestu zpět si budeme muset řádně prostřílet přes několik posedlých doplněných o Impy.
Stále je to však jen slabý odvar toho, co nás čeká. Po návratu z malé odbočky pro trochu té palebné síly se vracíme k výtahu. Ten si přivoláme a vydáme se o patro níž. Ale jak jinak, ani náhodou nejde o spanilou jízdu. Utrhnuvší se výtah nás nutí skočit do další zahřívací přestřelky. Několik démonů nám dává prostor otestovat postřeh, před nastávající zkouškou. Hned ve vedlejší místnosti na nás nečekaně vybíhá dvojice Pink démonů. Když to jeden nečeká, tak dokáží solidně potrhat, než se člověk rozkouká, co se to vůbec děje. Třetí kousek následovaný dvěma Impy, již takovou výzvou není. Přeci jen máme dost prostoru se na ně připravit. Sotva ustojíme tento zápřah, dojdeme k oknu, na nějž vzápětí telekinetická síla cosi vrhne. Není tedy na škodu uskočit a vyhnout se nepříjemné ráně do hlavy. Poté proskočíme vyskleným oknem, vybereme poslední skříňku s těžko zapamatovatelným heslem 123 a projdeme do další sekce Alfy.