Gameplay – Land of the Dead: Road to Fiddler’s Green (Sewers)

Když věci neběží dle plánu, nezbývá nic jiného, než improvizovat. Ulice jsou přímo zamořené nemrtvými, takže jedinou adekvátní únikovou cestou se stávají nevábně zapáchající stoky. Ale když jde o přežití, dokáže člověk překousnout cokoliv. Od samého počátku čelíme nebývalému zájmu chodců prahnoucích po našem mase. Prostřílíme se jimi až k poklopu, který si otevřeme spínačem. Než se však ponoříme do zatopeného tunelu, ještě se zastavíme v nedaleké zásobovací místnosti doplnit stav zdraví a munice. Pak již hurá do proplavání tunelu, v jehož polovině by jsme neměli zapomenout využít prostoru k nadechnutí.

Plavecká vložka naštěstí není nikterak dlouhá, takže zanedlouho opět stojíme v kanálu plném sápajících se zombie. Ten nás dovede ke sběrnému místu zablokovanému poklopem. Po pravé straně tedy najdeme schody do ovládací místnosti. V té dojdeme k ovládacímu pultu a poklop blokující nám další postup otevřeme. Při té příležitosti zaskočíme i do vedlejšího skladu pro nějaké ty zásoby a v případě zájmu si vyslechneme zpravodajství v rádiu. A to tentokrát prozrazuje značně znepokojivé rozuzlení. Ona bezpečná evakuace očividně ani náhodou neprobíhá dle plánu.