Gameplay – Project I.G.I. (GOD)
Na získaných souřadnicích byl opravdu včera viděn muž odpovídající popisu Priboie. Operace na jeho vyzvednutí má tedy zelenou. Avšak tentokrát necháme nebezpečnou práci na někom jiném. Tým pod velením kapitána Harrisona, bývalého zeleného baretu, je již na cestě. Jediné, co jim schází je odstřelovač, jehož úlohy se pro tentokrát zhostíme. V první fázi vyčistíme prostranství kolem opuštěných obydlí, odkud máme výtečný výhled na cílovou oblast. Pomocí satelitního snímku se můžeme poohlédnout po hlídkách. Dvě procházejí vzadu za domy a dvojice vojáků postává za náklaďákem. Při přesunu na lepší střeleckou pozici velice rychle zjišťujeme, že se musíme vypořádat ještě s pátým střelcem. Ve vikýři domu si naší přítomnosti všiml kulometčík. Eliminujeme tedy veškerý odpor a nalezneme si ideální výhled na objekt pod námi. Dle preferencí lze zalehnout již na kopci za domy či se přesunout o něco blíže na vodojem.
V tuto chvíli již po pravé straně vidíme přilétat vrtulník s výsadkovým týmem. Nemáme tak čas na taktické prohledání domů, což by bylo dost logické. Ovšem hra nám tento luxus nenabízí, takže musíme pracovat s informací, že další skrytý protivník na nás nečíhá. Bez váhání se tedy pouštíme do práce. Dalekohledem si označíme cíle a postupně je eliminujeme. Tím připravíme týmu prostor pro postup k domu. Ve chvíli, kdy se k němu začínají přibližovat, z něho vybíhají posily. Máme tak o zábavu postaráno. Přibližně v tento okamžik taktéž přichází varování od Anyi o blížícím se nebezpečí. Toho si však všímáme jen pokud jsme zaujali postavení na vodojemu. Pod ním se za nedlouho objeví dvojice střelců, o něž se je potřeba postarat. Pak již jen sledujeme dění před sebou a eliminujeme každou hrozbu, co se objeví.