Gameplay – Project I.G.I. (Missile Trainyard)
Ono to s tím odpočinkem asi nebude až tak horké. Anya se dostala k informacím o přepravě Priboie. Jak se zdá, tak organizace, která se ho zmocnila, nedisponuje až tak velkými prostředky, jak se předpokládalo. Priboi je přepravován vlakem, u nějž v tuto chvíli známe předpokládanou zastávku. A jelikož v blízkosti není jiný operativec, vychází tato prácička zase na nás. Ocitáme se ve strážní věži nad nádražím. To nám dává dostatek prostoru na obligátní omrknutí situace. Uděláme si tak představu o rozložení nepřátelských sil i svých cílech. Pozor si je potřeba dát na upozornění, že celá operace musí proběhnout v naprostém utajení. Vyvolaný poplach by zapříčinil změnu trasy vlaku. I když nás na tuto drobnost Anya důrazně upozorňuje, realita není až tak horká. Hra nám povoluje drobnou chybičku, po níž však musíme dostatečně rychle alarm deaktivovat. Takže hurá do práce, ať máme Priboie zase ve své moci.
Do komplexu nádraží se dostaneme po můstku vpravo. Během přibližování si je potřeba dát pozor na hlídku ve věži. Následně se po můstku přikrademe k druhé strážní věži. Při přikrčení unikneme pozornosti stráže a bez nějakého odporu se o tuto komplikaci postaráme. Další na řadě je voják obcházející prostor kolem vstupní brány. A jelikož je u závory umístěno tlačítko poplachu je vhodné mu nedat prostor k jeho aktivaci. V tento okamžik můžeme zvolit, jestli se pokusíme další stráže obejít kryti kontejnery kolem plotu či provedeme čistku. U druhé varianty je zapotřebí precizní prácičky při likvidaci dvojice vojáků na nástupišti. Na něm se nachází další tlačítko alarmu a je tedy nezbytné se o oba postarat dříve, než se k němu dostanou. Na tomto místě je to obzvlášť důležité, jelikož znějící siréna vyruší neškodného vojáka u náklaďáku s jeho práce a ten se přesune ke kulometu před nástupištěm. A to je celkem nepříjemná komplikace. Ovšem v případě čistého provedení získáme naprostou kontrolu nad prostorem. Hned po dvojici vojáků na nástupišti se postaráme o přiběhnuvší hlídky a následně ještě o ostřelovače na můstku u konce nástupiště.
Se získanou Dragunovkou poté dokončíme čistku, včetně dvojice mužů ve věži u vstupu k separovaným nástupištím. I když to přímo láká, tak kameru nad vraty necháme nedotčenou. Při této misi by její zničení v tuto chvíli znamenal konec. Přeci jen by tím přišel vniveč první cíl, kdy se máme vkrást do domku k počítači ovládajícím bezpečnostní systém. Ten se v tuto chvíli stává naším cílem. Za náklaďákem se postaráme o onoho muže, o němž již byla řeč a v poklidu dojdeme k můstku, jenž nás dovede ke dveřím do této budovy. V té je zapotřebí dát pozor na několik vojáků. Celkem nelogicky jeden přiběhne odnikud do našich zad, takže si je potřeba dát na to pozor.
Až poté se chopíme klávesnice a deaktivujeme kameru u vrat. K nim se následně vycházkovým tempem vypravíme. Ve chvíli, kdy prolamujeme vstupní zámek, zaslechneme za svými zády přijíždějící vlak. Priboi je zde a již stačí jen dojít k nedalekému nástupišti. K němu míří od ubikací i skupinka vojáků. O tu se je potřeba postarat, ovšem nesmí se zapomenout na jejich brzké nahrazení. Není tedy mnoho času na otálení, zanedlouho z ubikace dorazí nová krev. Vrhneme se proto do prohledání vagónů vlaku. Ten zadní můžeme takticky vynechat, najdeme v něm dvojici nepřátel vyzbrojených brokovnicí. Prostřední vagón je prázdný, takže jím jen projdeme k tomu poslednímu. V něm se postaráme o jednoho strážného a dojdeme k Priboiovi.