Gameplay – Project I.G.I. (Re supply)

Na korbě náklaďáku se nám podařilo proniknout do tábora pěchotních jednotek. Logickým cílem je tedy tento prostor opustit a zamířit k nedalekým dílnám pro opravu těžké techniky. Dle sledování signálu bylo naše vybavení uloženo ve zdejším muničním skladu. Seskočíme tedy z korby, což ale nebude až tak snadné, jak zní. Okamžitě, jak vystrčíme hlavu ven, se dostáváme do hledáčku snipera na strážní věži vlevo. Musíme se proto okamžitě dostat z jeho dohledu a najít si přijatelné místo k jeho zlikvidování. Až poté můžeme opustit garáž a zaměřit pozornost na další protivníky. Pozornost v tuto chvíli padá na hlídku obcházející plot u ubikací posádky. Zkontrolujeme si natočení kamery nad jeho hlavou a ve chvíli, kdy je strážný mimo její zorný úhel se o něj můžeme postarat. V okamžiku, kdy jeho tělo dopadá k zemi, pošleme další kulku na kameru, aby to nestihla zaznamenat. Dalším cílem by se měl stát ostřelovač ve věži v kopcích. Ten nás sice v tuto chvíli neohrožuje, ale pro poklidný postup se o něj můžeme postarat již nyní.

Po této prvotní čistce se mírně posuneme k mezeře mezi garážemi, odkud máme solidní výhled do oken cílové budovy. Obdarovanou dvojici vojáků tak nebudeme muset za chvíli řešit a hned bude postup touto misí poklidnější. Nyní se již můžeme zaměřit přímo na problematickou trojici bezpečnostních kamer. Ty jsou na sebe vzájemně zaměřené, což se může v první okamžik zdát jako neřešitelný úkol. Avšak každá situace má nějaké to řešení. Netrvá tak dlouho a dokážeme vypozorovat trhlinu v systému. V okamžiku, kdy se zadní kamera vpravo natočí směrem k té nalevo, je na okamžik ta první nehlídána. Stačí si tak počkat na správný okamžik a zlikvidovat ji. Načež v rychlém sletu vezmou za své i následující dvě kamery. Druhou variantou, jak tuto prekérní situaci vyřešit je destrukce cisterny zaparkované v blízkosti těchto kamer. Stačí několik výstřelů a mohutná exploze se o ně postará. Má-li někdo zájem, může si zaběhnout k prostoru ubikací pro zbraň zlikvidovaného vojáka či se zastavit v zadním skladu pro nějaké ty granáty.

Avšak přímým přesunem k cílové budově nic nezkazíme. Ve chvíli, kdy pod ní procházíme, pozornější nejspíše zaznamenají pohyb na terase. To je signál k ostražitosti, při likvidování dorazivší hlídky. Nad vstupními dveřmi můžeme narazit na další kameru, pokud jsme se o ní nepostarali již dříve. Pozor si je potřeba dát i na vojáka za vstupními dveřmi. Přeci jen zásah Spas 12 relativně bolí. Nyní nám již nic nebrání stisknout tlačítko výtahu a nechat se vyvést do patra. Za předpokladu, že jsme se postarali o osazenstvo pomocí Dragunovky a svou dávku olova dostala přidělenou i dvojice mužů na terase, nesetkáme se tu již s žádným odporem. Posbíráme potřebnou munici a příslušným tlačítkem otevřeme vstupní bránu. Další projížďka výtahem nás zavádí do suterénu, kde je však ztrátou času vysedat. V přilehlých místnostech není nic užitečného, takže hned po otevření dveří automaticky zmačknout knoflík a nechat se vyvést do přízemí.

Nynější kroky by měli vést na kopec nad základnou ke strážní věži, o níž již byla řeč. Zde si doplníme munici do Dragunovky, s níž se následně postaráme o hlídky na dvoře opravárenské základny. Před střelbou na hlídku v bunkru muničního skladu si je zapotřebí dát pozor na nedalekou kameru. Ta má na tohoto strážného dobrý výhled a pokud se nejprve nepostaráme o ní, tak by jsme se mohli při přesunu dočkat nepříjemného překvapení. Při vyvolání poplachu je zalarmována místní technika a dokončení mise se stává téměř nemožným. Proto hezky v tichosti odvedeme svou práci a přesuneme se k lešení, po němž se dostaneme na střechu garáže. V tento okamžik by jsme mohli rovnou zamířit do muničního skladu, ovšem proč si před tím neudělat menší zastávku na ošetřovně. Trocha toho zdraví vždycky přijde vhod. A když už jsme v této lokaci, můžeme zaběhnout i do protějších dveří, za nimiž najdeme počítač k vypnutí bezpečnostních kamer.

Nyní již nic nebrání přesunout pozornost na získání svého vybavení. Tedy až na drobný zádrhel, v okamžiku, kdy dojdeme k vratům muničního skladu a uvnitř bunkru stiskneme otevírací tlačítko, dostáváme od Anyi nemilé upozornění. Generátory jsou offline a pokud chceme vrata otevřít, musíme je nejprve dojít nahodit. To by jsme sice mohli udělal, ovšem mnohem rychlejší je najít vedlejší dveře a do skladu proniknout jimi. V navazující chodbičce u žebříku narazíme na vojáka. Při jeho likvidaci je však zapotřebí dát pozor na kameru nad jeho hlavou. Tím se dostáváme do prostor skladu, v němž již stačí vyskočit na rampu a mezi bednami najít své vybavení. Krom tabletu se satelitní mapou najdeme ve vedlejší kóji dvojici Law 80 a zejména naváděcí maják. Ten nám poslouží ke zničení protiletadlové obrany, jenž je naším dalším cílem. Pohledem na mapu si dohledáme správný směr a opustíme toto místo hlavní bránou.

Při tom se sice trochu projdeme, ale není jiného zbití. Vojáka v bunkru u brány si vůbec nevšímáme. Ten na naší přítomnost vůbec nereaguje a pokud by jsme měli tendenci se o něj postarat, tak vyvoláme zbytečně poplach. Zkrátka zbytečné problémy. Raději jej tak nechme svému osudu a zamiřme upevnit maják k zádi raketometu SAM. Krátce nato na něj nešťastnou náhodou dopadne bomba. Jo, nehody se zkrátka stávají. V tento okamžik jsme již jen kousek od zóny vyzvednutí. K záchraně nám již stačí jen vyřadit nedaleký radar. A vzhledem k tomu, že ten stráží jen dvojice vojáků, jde spíše o formální záležitost. Po vypnutí tlačítka v radarové kopuli, zamíříme k vrtulníku. Konečně na sebe navlékneme pořádné teplé oblečení a trochu si odpočineme.