Gameplay – SiN (Missile silo)
Nechat si ujít tuto unikátní bonusovou misi by byl přímo hřích. Helikoptéra nás vysadí na dvoře základny a pouští se do ostřelování pozic nepřítele. Tato krycí palba má však omezenou životnost. Zanedlouho schytává spršku raket a v plamenech padá k zemi. No nedá se nic, zase to musíme vzít do svých rukou. Vystřílíme veškerý odpor na dvoře, což nám vynese přístupovou kartu do objektu. Kdo má zájem, může se zastavit ve strážní věži pro odstřelovačku, ale při této misi nebude zapotřebí. Mnohem účinnější a praktičtější je právě získaný raketomet. Tím se velké kvantům biomechu likviduje jedna radost. Vejdeme tedy do objektu, v němž se nejprve vydáme nahoru po žebříku. Zde si můžeme doplnit munici a zejména získat vysílačku, v níž zaslechneme nouzové volání zajatých vojáků. Nyní se již můžeme vydat výtahem do podzemí, kde na nás čekají již avízovaní mechové. Jimi si proklestíme cestu až do strojovny, v níž je zapotřebí vyřadit generátor. Toho dosáhneme vystřelením raket do dvojice modře podsvícených otvorů. Po zásahu se zadrhnou ojnice, takže je potřeba dát pozor, kde stojíme.
Po krátkém výpadku proudu naskakuje rezervní zdroj proudu, není se tedy důvod bát, že v totální tmě budeme muset absolvovat zbytek mise. Co je však podstatné, je fakt, že bez funkčního generátoru selhaly elektromagnetické zámky dveří, kolem nichž jsme procházeli cestou do strojovny. Nyní se k nim klidně můžeme vrátit a za nimi se dát vlevo. Tato chodba nás dovede do místnosti, na jejímž konci najdeme žebřík pod podlahu. Když po něm slezeme, tak přímo proti sobě můžeme vidět dřevěnou bednu. Tu je zapotřebí rozbít, abychom si odkryli mříž pod ní. Tu následně otevřeme (je zapotřebí se k ní skrčit) a po dalším žebříku slezeme do ubikace s vojáky. Ti jsou vděčný za záchranu a ve snaze nám usnadnit další pronásledování padouchů svěřují Bladovi odpalovací kódy raket. Přečíst si příslušný kód můžeme v inventáři (F11). Vybaveni o tuto znalost se vracíme zpět ke dveřím, kolem nichž zamíříme doprava. Zde na konci chodby narazíme na dveře k raketovým silům. Ty však vyžadují otisk ruky, což nás nutí najít schůdnější řešení. Vydáme se tedy do vedlejších dveří k zaplavenému silu. Při plavání kanálem se stačí držet stále rovně, s tím, že sem tam na konci kanálu zatočíme jediným možným směrem.
Nyní se nacházíme v chodbě před silem 1,2 a 3. K přístupu do nich však opět potřebujeme otisk dlaně autorizované osoby. K tomu nám poslouží useknutá ruka vojáka ležícího nedaleko dveří, jenž jsme právě museli obejít. Popadneme tedy ruku a hurá do prvního sila zamezit krádeži jaderné hlavice. Seskáčeme až do řídící místnosti a v počítači nejprve uzavřeme silo (Položka Launch doors nastavit na Close Launch doors). Následně zajistíme hlavici (Warhead Status na Lock Down Warhead) a do třetice otevřeme druhé silo (Silo Access a Open Silo 2). Nyní se můžeme přesunout do druhého sila, kde opětovně zajistíme hlavici a pro změnu otevřeme třetí silo. To je okamžik, kdy se rozezní výstražný signál upozorňující na zahájení startovací sekvence. Urychleně proto dorazíme do řídící místnosti, abychom zastavili odpočet. Pod položkou stav odpálení (Launch status) potvrdíme zrušení (Abort Launch), na což bude vyžadováno získané heslo (komu se nechce hledat v inventáři – lithium707). V případě, že jsme ignorovali volání o pomoc a nedostali jsme se k tomuto heslu, máme možnost alternativního konce. V něm je potřeba otevřít odpalovací poklop a nechat raketu zničit severozápadní pobřeží.