Gameplay – SiN: Wages of SiN (Daenzer shipping)
Craneovi loděnice patří k nejlépe zabezpečenému místu ve městě. Do nich se je téměř nemožné dostat i během dne, natož v noci, když je aktivován každý dostupný obranný systém. Jedinou schůdnou cestou se tak ukazuje proniknout k místu určení přes Daenzerovo skladiště. K jeho administrativní budově se dostáváme na korbě náklaďáku. Hned poté, co z ní seskočíme, vejdeme do této budovy a v přízemí otevřeme nejbližší dveře. Ty nás dovádějí do místnosti s počítačem, v němž si můžeme pročíst nějakou tu nedůležitou emailovou komunikaci, projít složky zaměstnanců a je zde také položka speciální záznamy (Special records). K té však v tento okamžik nemáme přístup, tak popadneme ze stolu vysílačku, jíž si naladíme na frekvenci místních zaměstnanců. To nám dává vědět o jistém van Dammovi, šéfovi údržbářů. Tento zdánlivě nedůležitý muž však má mnohem větší moc, než by se na první pohled zdálo. A tou je svazek všemožných klíčů. S jejich pomocí otevřeme jakékoliv dveře, což se vzápětí ukáže jako nutnost.
Jen pár okamžiků, co vyjdeme z administrativní budovy do skladovacích prostorů, narazíme na nekompromisní automatické střílny před vraty do Craneových loděnic. Pokud chceme projít, je zapotřebí nejprve vyřadit jejich napájení. No, nedá se nic dělat, tudy to nepůjde. Vydáme se tedy vlevo a kolem stěny jedné z hal dojdeme ke dveřím stanoviště ochranky. K tomu je zapotřebí ještě seběhnou pěknou řádku schodů, ovšem za tuto námahu jsme odměněni solidní úrodou munice, brnění a zejména přístupem do počítače, v němž si konečně můžeme dohledat přístupová hesla. Stačí jen do příkazového řádku napsat jméno zaměstnance a na monitoru se nám objeví jeho heslo. V tuto chvíli je pro nás důležitý ředitel Rockwell, s jehož heslem (45883) se zde dostaneme do speciálních záznamů a můžeme změnit místo doručení nadcházející zásilky. Do budoucna neškodí se ještě podívat na heslo Ahlborna (91175), k jehož počítači se zanedlouho dostaneme a váže se s ním splnění vedlejšího úkolu, zjisti nové informace k vyšetřování.
Na tomto stanovišti ochranky taktéž narazíme na zamčené dveře, vedoucí do podzemí, kde se nacházejí generátory. Ty jak jsme se již dříve dozvěděli, musíme vypnout, abychom vyřadili automatickou obranu. No a k odemčení potřebujeme klíče od van Damma. Vyrazíme tedy zpět na nádvoří a vejdeme hned do vedlejších vrat. V ideálním případě na nebohého údržbáře narazíme zde, ovšem není to podmínkou. Pokud začal panikařit nad nezvaným návštěvníkem, bude chaoticky pobíhat někde po nádvoří. Dojdeme si tedy pro jeho klíč a můžeme vyrazit vypnout generátory. K nim se krom dveří ze stanoviště ochranky můžeme dostat i přes jedno skladiště. Důležité je se dostat do podzemí, projít do místnosti s trojicí pák a do jedné je vypnout.
Cesta do sousedních loděnic je konečně bezpečná. To je vykoupeno zvýšenou aktivitou stráží. Avšak nic, s čím by jsme si během chvíle neporadili. V tuto chvíli je ještě zapotřebí si obstarat přístupovou kartu k otevření vrat. Tu najdeme na stole vedle počítače ve skladišti vedle dveří do prostor ochranky. Toto skladiště je však důležité ještě s dalšího důvodu. Když projdeme vraty vlevo, tak se dostaneme mezi nádrže, za nimiž projdeme dveřmi do místnosti s počítačem. Do toho můžeme zadat heslo již zmíněného Ahlborna, což nám odtajní záznamy o testovaném subjektu. Tím máme zkompletovány veškeré úkoly a můžeme s klidným svědomím zamířit k vratům s viditelným nápisem CRANE. Za nimi pomocí beden přeskočíme plot do dalšího levelu.