Gameplay – SiN: Wages of SiN (The vacant building)
S informací od Onethumba víme, že je dívka držena v posledním patře. Tomu také přizpůsobíme svůj postup budovou. De facto není potřeba stavět na jednotlivých patrech. Stačí jen najít schodiště a po něm jít stále vzhůru. To by však bylo až příliš snadné, takže na nás mezi čtvrtým a pátým podlažím čeká malý dárek. Podminované schodiště nás nutí hledat alternativní cestu. Ale hezky zpátky na začátek. Ať jsme začali v přízemí či třetím patře, máme stejný cíl, jehož možné řešení leží na jednom z pracovních stolů třetího patra. Zde lze najít klíč, jímž si odemkneme dveře ze schodiště v posledním patře. Při volbě této cesty je však zapotřebí použít požárního schodiště, po němž se dostaneme do pátého poschodí a následně vyběhneme ještě to jedno poschodí po schodišti. Druhou variantou, jak obejít zničenou část schodů je výtah.
Dozajista se o jeho přivolání někdo marně pokoušel již v přízemí. Příčinu selhání této snahy najdeme ve čtvrtém patře. Hned poté, co se vypořádáme s trojicí mutantů, najdeme ve dveřích výtahu zaklíněnou židli. Tu stačí rozbít a následně stisknout tlačítko do šestého podlaží. Při této volbě se tak ani nemusíme namáhat se zastávkou ve třetím patře pro klíč od dveří schodiště. Výtahem se dostaneme přímo do posledního patra. Vystřelením do jedné z náloží odpálíme zeď proti výtahu, čímž se dostaneme do merku několika gaunerů. O ty se stačí postarat a následně vyrazit vpravo ke stolku se sáčkem jídla a krabičkou nábojů do brokovnice. Dveře za tímto stolkem nám nabídnou animaci, v níž se snažíme dopátrat osudu dívky. Tu podle všeho odvedl Manero na loď. To nás opětovně nutí k zamyšlení nad její úlohou v tomto vyšetřování. Tolik pozornosti musí mít nějaký hlubší význam.