Gameplay – Soldier of Fortune (Sabre, part 1)
Odcizené jaderné hlavice se sice podařilo zabezpečit, ovšem tím je vyřešena jen část potíží. Nyní nadešel čas se podívat na zoubek těm, kteří za tím vším stojí. Jak se podařilo odhalit, prodej hlavic byl podle všeho jen způsob, jak si zajistit neomezené zdroje k provedení vlastních záměrů. Hlavou této teroristické organice je Sergei Dekker, bývalý plukovník vypovězený z Jižní Afriky v rámci apartheidu. Co je ovšem mnohem zajímavější, je spojitost s nedávným incidentem v New Yorkském metru. Ten se odehrál nedaleko budovy OSN, což dozajista není náhoda. Zvláště když se podařilo zjistit, že vůdce gangu Sabre, je civilním jménem Wilhelm Dekker. Ať sleduje jakékoliv záměry, je prioritou je zmařit a vydat jej spravedlnosti.
K budově skladu se je potřeba protáhnout zaparkovaným návěsem. V okamžiku, kdy do něho nastoupíme, se oboje dveře zaklapnou a do střechy začne jeden gangster nadělávat díry brokovnicí. Tady stačí počkat, než se propadne a jeho likvidací se nám otevřou zadní dveří. Nic nám tak nebrání vejít do skladu a po čistce gangsterů za pletivem začít spekulovat kudy dál. Na druhou stranu pletiva je zapotřebí přeskákat po regálech napravo. Nejprve se využije vystrčené bedny v zadním regálu k vylezení nahoru, načež se přeskočí na druhý regál, z něhož již není problém přelézt na trámový nad pletivem. Ze skladu se dostáváme na dvůr plný kontejnerů. Mezi nimi se samozřejmě schovávají nějací ti gauneři, ovšem co je podstatnější, nejsou z tohoto místa žádné další dveře. K dalšímu postupu je zapotřebí překonat plot, k čemuž výtečně poslouží nedaleký sloup. U něj jak na potvoru stojí sud napěchovaný výbušninou, takže po jednom zásahu se sloup kácí přímo na oplocení a poskytuje tak můstek po němž lze přeběhnout na druhou stranu.
Prokličkujeme mezi kontejnery až k dalšímu skladu, jímž projdeme na menší dvůr. Ten nás překvapivě dovádí do dalšího skladiště, které však oproti tomu předešlému sehrává větší úlohu. Na okamžik zde narážíme na Sabreho promlouvajícího k vojákům od bratra. Ti mají ve své výzbroji kulomet, takže pokud má někdo chuť upgradovat vybavení, je tu příležitost. Ze skladiště se opětovně dostáváme mezi kontejnery tvořící bludiště. Tím se je zapotřebí probít až ke gaunerovi, který po našem zásahu skončí v plotě pod proudem. To je okamžik, kdy se spustí animace otevírajících se vrat. To je signál k tomu se vrátit k těmto vratům, jimiž právě Sabre prchá k nedaleké kanalizaci.