Gameplay – The Punisher (Crackhouse)

Ulice New Yorku se i přes zdání bezpečí nikdy nezmění. V místě, jemuž se říká nový New York, se možná turisté nebojí osaměle chodit parkem, ovšem to samé neplatí o temných zákoutích Hell’s Kitchen. Toto místo přímo bují kriminálními živly. Stačí pouhé zabočení do postranní uličky a první zločin na sebe nenechá dlouho čekat. Nebohá dívka napadena kvůli pár dolarům v kabelce dozajista ocení, když se o toho násilníka někdo postará. Tím však šílenství dnešní noci teprve začíná. Stačí ujít jen několik málo kroků a stáváme se svědky vyrovnávání účtů. Přímo před nás dopadá tělo muže, co si začal se špatnými lidmi a neměl prostředky na srovnání své pohledávky. A jeho osud vzápětí dohání i jeho parťaka. Tak přesně tohle je ta situace, co tolik rádi vyhledáváme. Hned za rohem se vydáváme po schodech do sklepení této zkažené budovy.

V tuto chvíli nastává pravý okamžik si obstarat nějaké ty informace. Nic netušící maník posedávající u stolu si sice hraje na tvrďáka, co nehodlá odpovědět na naši otázku, ovšem po chvíli přesvědčování se dozvídáme, co potřebujeme. Muž, co je zodpovědný za veškeré zlo na tomto místě, sídlí ve čtvrtém patře. To je setsakra dlouhá cesta, na níž se dozajista uplatní i mnohem pádnější argumenty, než jen holé pěsti. Naštěstí o naší nečekané návštěvě prozatím místní netuší a tak nám přichází přímo do rány zaskočený chlapík. A při pohledu na tričko s lebkou dozajista lituje rozhodnutí nechat svou brokovnici ležet na nedalekém stolku. Zde si ji tak můžeme osvojit my a po hlavě vlítnout do místnosti o patro výš. Zdejší osazenstvo již bylo varováno před naším příchodem, takže začíná ta pravá sranda, na jejímž konci získáme do svého arzenálu jejich pistole. Je tedy jen škoda, že z následující chodby odcházíme s nepořízenou. Žádost o otevření mříží od schodiště padla na neúrodnou půdu, takže si budeme muset najít delší cestu do čtvrtého patra.

Při putování jednotlivými místnostmi domu narazíme na nejedno bezpráví na civilistech. A na to máme jen jediné řešení, kulku mezi oči. A je naprosto jedno, jestli se gauneři snaží za těmito nevinnými obyvateli domu krýt. Naše pevná a přesná muška se o ně dokáže postarat za jakékoliv situace. Cesta na vršek budovy nás dovádí k dalšímu užitečnému padouchovi. Jeho chycením a dovlečením k otevřenému oknu se můžeme dozvědět o pokoji 2B, jenž by neměl ujít naší pozornosti. Ale to jsou de facto všechny, přes něž se neúprosně posouváme vstříc svému cíli. Do posledního čtvrtého patra nás dostane žebřík na balkóně a sotva zachráníme dvojici rukojmí, můžeme vyrazit vyrovnat účty s bossem této komunity. A rozhodně nás bude zajímat, do čeho jsme se to vůbec připletli. Přeci jen tady nejspíš půjde o něco mnohem většího, než jen nějakou bezvýznamnou zakázku. Na to tu bylo až moc pistolí.