Gameplay – The Punisher (Fisk industries)

Ve městě poslední dobou až příliš bují aktivita zločineckých organizací. Za tím musí být něco velkého a pokud někdo zná odpovědi, je to Wilson Fisk. Na tohoto velkého muže byla napojena rodina Gnucci i ruská mafie. Není tak vůbec od věci se za ním zastavit. V tom se nám samozřejmě snaží zamezit ochranka budovy. Takže hned v recepci musíme tasit zbraně a udělat si trochu prostoru. I když dorazí nějaké ty posily výtahem, ten je pro nás nepoužitelný. Musíme zamířit doprava ke dveřím s nápisem Fisk. Zde nás zaujme odpadkový koš, vhodné to místo pro uložení drobné pojistky v podobě výbušniny. Nyní již můžeme vyrazit do suterénu. Zde bez nějakých komplikací zredukujeme členy ochranky na nulu. Tedy přesněji by se mělo poznamenat na jednoho muže s důležitými informacemi. Jejich získání je v tomto případě nezbytné k vypnutí automatické obrany.

Ta chrání místnost s výtahem do vyšších pater budovy. To by ale samo o sobě nebylo až tak podstatné, kdyby zde na nás nečekal Bullseye. A jelikož stojí mezi námi a Kingpinem, musíme se s ním nějak vypořádat. Při tom je podstatné pamatovat na podstatnou maličkost, Bullseye má na sobě speciální oblek, takže jediným nechráněným místem je hlava. Trochu si lze vypomoci i granáty u bedny s municí. Avšak díky možnosti využívat sloupy ke krytí před jeho výpady i hozenými noži, není až tak náročné mu zasadit pár zásahu a donutit ho utéci výtahem. Ten si následně zavoláme i my. Tím se dostáváme do rozestavěných kancelářských prostor. Ty pročistíme od ochranky a je-li chuť, tak si jednoho vezmeme na paškál. Chvíle balancování před otevřeným ohněm ho velice rychle donutí změnit zarytý názor a zavolat vysílačkou zprávu o zabití Punishera. To nám dává prostor ze zálohy zaútočit na další skupinku o místnost vedle. I zde dostáváme příležitost získat nějakou tu zajímavou informaci. Logicky nás tedy zajímá, proč je Bullseye v budově. A jak se zdá, Kingpin má trable a najal si ho na svou ochranu. Dokonce neváhal zainvestovat do speciálního obleku.

O kom se mluvívá, daleko nebývá. A to platí i o Bullseyeovi. Ten nám opětovně zkříží cestu a tentokrát jeho zahnání na útěk nebude až tak snadné. Rychlého Bullseye je mezi rozestavěnými stěnami celkem náročné nahánět, natož zaměřovat jeho hlavu. Naštěstí si zde můžeme trochu vypomoci módem šílenství. Tedy za předpokladu, že má plnou staminu. Když v tomto stavu po Bullseyeovi házíme jeden nůž za druhým, tak nám to setsakra ušetří práci při jeho likvidování. Jak již bylo naznačeno, i tentokrát ho zaženeme a útěk. Dvoukřídlými dveřmi se vydáme za ním, čímž se dostaneme do rozestavěné kruhové chodby. I zde narazíme na pár stráží a maníka, na něhož máme jedinou otázku, jak se dostat do Fiskova apartmá. A odpověď nás dozajista potěší. Hned za dvojitými dveřmi je schodiště k našemu cíli.

Ve Fiskově kanceláři na nás opětovně čeká Bullseye, finálový souboj je na spadnutí. Pravidla k jeho eliminaci se nemění, zranitelným místem je hlava a rozhodně se vyplatí využívat granáty. A tak jak jsme si otestovali při prvním setkání, efektivní je krytí za sloupem. Tímto stylem pošleme Bullseye k zemi a následně ho vyhodíme z okna. To je chvíle, kdy Kingpin využívá naší nepozornosti a odzbrojuje nás. Naštěstí má úplně jiné starosti, než skoncovat právě s námi. I když se tomu nechce věřit, podle všeho je na scéně nový hráč, co nás zneužil k zlikvidování pilířů Fiskovi organizace. A nyní, když jsou Gnucciovi i rusové minulostí si přišel i pro Fiska. Je tak v zájmu obou tuto tajuplnou osobu najít. Nejprve však bude zapotřebí přežít dnešní den. Fiskova budova je právě pod útokem Yakuzy.

Postaráme se tedy o muže v střešním apartmá a výtahem sjedeme do přízemí. Zde zuří litý boj mezi ochrankou a členy Yakuzy. To nás však nemusí zajímat, stejně v konečném důsledku musíme vystřílet celou aulu, včetně kousavého kulometu u vstupních dveří. Ty jsou zamčené, nadešel čas na naši malou pojistku bezpečně uloženou v odpadkovém koši. Dojdeme si tedy pro svou C4, jíž položíme ke vstupním dveřím. Od tohoto okamžiku nás dělí třicet vteřin, od ukončení tohoto dobrodružství. Během této doby je ještě zapotřebí odrazit útok Yakuzy, než můžeme odkráčet vstříc neznámu.