Gameplay – The Punisher (The chop shop)
V New Yorku se denně ztratí přes sto aut. Ty následně končí v dílnách, kde je zkušení mechanici během půl hodiny rozeberou na náhradní díly. Tvrdá dřina, jíž nadešel čas se podívat na zoubek. Přinejmenším je toto místo, kam vedli stopy uprchlého tajemného muže, co nám posledně pláchnul. A pokud Punisher něco ze srdce nesnáší, je to nepotrestaná snaha o přejetí autem. Efektivně tedy pronikáme do dílny, abychom se dostali ke jménu onoho muže v pozadí. Jistou indicii dostáváme již v této první hale. Po krátké řeči s jedním maníkem se dostáváme ke jménu správce této dílny. Tím je Carlo Duka, jenž nám není neznámý. Jeho služby hojně využívá rodina Gnucci, tak nejspíše nebude zcela od věci se milého Duky zaběhnout zeptat na pár podrobností. Stiskem ovládače na zdi si otevřeme dveře do další dílny, kde hned za dveřmi dostáváme příležitost otestovat ovládání zvedáku. Taktéž se zde nachází další člověk, od něhož by jsme mohli získat nějaké zajímavé informace. A když tu už stojí ta bruska, byl by hřích ji nevyužít, že. Jen škoda, že se dozvídáme jen nějaké nepříliš podstatné informace o jeho práci v dílně.
No nedá se nic dělat, v kanceláři na konci dílny si mezi šanony vezmeme nějaké ty náboje a razíme hlouběji do nitra tohoto zkaženého podniku. Nějaké ty vystřílené náboje na chodbách nás dovedou až k další dílně. Zde si dvojice gaunerů přímo říká o exekuci. Hrabat se pod kapotou auta, nad nímž na řetězu visí motor v době řádění Punishera je holé šílenství. Takhle stačí jedna kulka k efektivní likvidaci dvou cílů najednou. O to jednodušší je následné vystřílení celé haly, čímž si otevíráme cestu do komplexu budovy. Zde na nás čeká relativně silná koncentrace zbraní. No, nedá se nic dělat, pouštíme se do deratizace. Během ní narážíme na člověka, od něhož by se dali získat nějaké ty informace. A při našem štěstí poblíž nacházíme i vrtačku. Dostáváme tak zajímavou variantu ke zlomení odporu. Opětovně se tak dozvídáme jméno Carlo Duka a jako bonus dostáváme návrh, že nás k němu dovede, pokud jej ušetříme. No to určitě, Carla si dokážeme najít sami.
Úzkou chodbou pokračujeme dál do komplexu, což nás přivádí do místnosti s dalším význačným gaunerem. No jak to tak vypadá, v krátké době hodíme řeč s dalším gaunerem. I tentokrát máme nachystanou specialitku, která nám může být nápomocná k získání kýžených informací. A bezpečnostní kód ke zbrojnici v horním patře budovy, se dozajista bude hodit. Zvláště, když na nás právě čeká nutnost vystřílet šiky nepřátel. V navazující chodbě nám to nejspíše ještě nepřijde, ovšem hned po průchodu do haly se je potřeba pořádně ohánět. Naštěstí tu máme drobnou možnost si vypomoci odbrzděním vysokozdvižného vozíku. Ale i tak největší díl práce musí odvést naše pistole. Naštěstí jsme již jen kousek od kýžené odměny. Z haly nás dveře dovedou k recepci, u níž najdeme i dveře do již zmíněné zbrojnice. Zde můžeme doplnit munici do brokovnice a pistolí před vtrhnutím do posledních chodeb ke kanceláři Carla Duky.
Ten je očividně zaskočen naším příchodem. Není tedy nijak těžké získat jméno jeho šéfa. Muž stojící v pozadí tohoto i drogového obchodu je Bobby Gnucci. No, zřejmě ho bude potřeba navštívit. Avšak ještě předtím je potřeba opustit toto místo. Vrháme se tedy na dvůr přilehlého vrakoviště, jenž nás dovede zpět k našemu autu. Ale než se tak stane, necháme za sebou ještě hezkou řádku těl. Na posledním dvorku upoutá pozornost našeho hrdiny skupinka gaunerů stojící pod vrakem zavěšeným na jeřábu. A to potom jednoho svrbí prsty zatáhnout za páku. V tento okamžik nás dělí jen několik metrů od auta, kolem něhož se slezlo pěkných pár švábů. Čeká nás tak ještě jedna přestřelka, při níž si je zapotřebí dát pozor na kulomet.